je modul v rámci riešenia CUSTOMER MONITOR pre komplexnú správu požiadaviek (ticketov) a sprievodnej komunikácie, evidovanie odpracovanej práce, účtovanie a fakturáciu, zachytenie niektorých obchodných procesov, napríklad ponúk. Interaktívne s ním môžu pracovať obidve strany - poskytovateľ a prijímateľ služby (zákazník). Helpdesk C-Desk sa môže používať samostatne, bez technických funkcií riešenia CM. Je škálovateľný, vo svojej východzej konfigurácii je prispôsobený pre menšie firmy a pre väčšie alebo náročnejšie spoločnosti ponúka veľa zapnuteľných funkcionalít. V prípade, že nenájdete nejakú funkciu, výrobca je schopný doprogramovať chýbajúcu funkcionalitu.
V podstránkach vám predstavíme ako sa pracuje s C-DESKom v oblastiach :
Úvodná konfigurácia Helpdesku [1] - prvotné nastavenia Helpdesku
Scenáre pre rôzne typy firiem [2] - prispôsobenie Helpdesku rôznym typom firiem poskytujúcich servisné služby a aj pre organizáciu služieb vo vnútri spoločností.
Zadávanie požiadaviek [3] - ukážky a spôsoby zadávania požiadaviek
Schvaľovanie realizácie požiadaviek [4] - možnosti odsúhlasovania požiadaviek k realizácii
Cenové ponuky [5] - pridávanie a schvaľovanie cenových ponúk k požiadavkám
Diskusia k požiadavkám [6] - rôzne spôsoby sprostredkovania komunikácie k požiadavkám
Akceptácia ukončenia, spätná väzba [7] - vyjadrenie prijímateľa služby s možnosťou hodnotenia operátora
miniZákazky - Požiadavky do realizácie [8] - Pre spresnenie (ekonomickej) evidencie požiadaviek, Podpora procesného riadenia pre spoločnosti s dispečingom, Vlastná evidencia spoločných požiadaviek
Pravidelné úlohy (pripomínanie) [9] - Pravidelná úloha je záznam v nastavení zákazníka, notifikovaná je vo forme požiadavky v C-Desk alebo poruchy v CM
Ostatné parametre požiadaviek [10] - cielená kategorizácia požiadaviek
Evidencia výkonov (plnení) [11]- dokumentácia a spočítanie vykonanej práce.
História zmien v požiadavke [12]- zobrazenie priebehu a všetkých zmien v požiadavke od jej vzniku až po uzavretie požiadavky
Aktivácia prijímania emailov do CDesk [13] - CUSTOMER DESK ponúka možnosť zadať požiadavky emailom a k nim diskusiu. V tejto časti predstavíme jednotlivé možností nastavení prijímania emailov do C-Desku.
Typy prístupov do helpdesku [14] - prispôsobenie rôznym úrovniam operátorov, kvôli rôznym požiadavkám na oprávnania operátorov a prístup pre zákazníka.
Emaily a SMS z CDesk [15] - možnosť zasielania zjednodušených emailov a kópií sms správ z CDesk pre zákaznícké kontá
Reporty a štatistiky [16] - veľké množstvo reportov odrážajúcich kvalitu poskytovaných služieb
Odkazy
[1] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/uvodna-konfiguracia-helpdesku
[2] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/scenare-pre-rozne-typy-firiem
[3] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/zadavanie-poziadaviek
[4] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/schvalovanie-realizacie-poziadaviek
[5] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/schvalovanie-realizacie-poziadaviek/cenove-ponuky
[6] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/diskusia-k-poziadavkam
[7] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/akceptacia-ukoncenia-spatna-vazba
[8] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/minizakazky-poziadavky-do-realizacie
[9] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/pravidelne-ulohy-a-udrzba/pravidelne-ulohy
[10] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/hlavne-vlastnosti-poziadaviek
[11] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/evidencia-vykonov-plneni
[12] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/hlavne-vlastnosti-poziadaviek/historia-zmien-v-poziadavke
[13] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/aktivacia-a-scenare-prijimania-emailov-do-cdesk
[14] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/typy-pristupov-do-helpdesku
[15] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/emaily-a-sms-z-cdesk
[16] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/reporty-a-statistiky