Od verzie 2.6 Customer Monitor obsahuje funkcionalitu na oznamovania neaktualizovaných počítačov viac ako 3 mesiace (Windows update). Všetky nainštalované aktualizácie ako aj posledný dátum aktualizácie si môžete pozrieť v časti CM IT monitoring -> Zobrazenia -> Zóny -> Zóna Os aktualizácia ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Ak je dátum poslednej aktualizácie starší ako tri mesiace tento stav je považovaný za chybný, informácia o chybnom stave sa nachádza v časti Poruchy a operátor je informovaný emailom. Poruchu odstránite spustením a nainštalovaním aktualizácií na PC.
V detaile poruchy môžete poruchu buď potvrdiť alebo založiť novú požiadavku do C-Desku, ktorá bude riešiť operátor priradený k spoločnosti.
Poruchu je možné aj potvrdiť vtedy ostáva v zozname porúch až do nainštalovania aktualizácií alebo môžete poruchu potvrdiť s blokovaním vyhodnocovania a notifikácie poruchy a následne sa už stav aktualizácií na tomto PC vyhodnocovať nebude.
Odkazy
[1] https://customermonitor.sk/sites/default/files/os%20update.png
[2] https://customermonitor.sk/sites/default/files/os%20aktualizacia%201.png
[3] https://customermonitor.sk/sites/default/files/os%20aktualizacia%202.png
[4] https://customermonitor.sk/sites/default/files/os%20aktualizacia%203.png