Evidovaním služieb v CM získate prehľad o objednaných službách k zabezpečeniu IT, termínoch ich platnosti a expirácie. Evidovať je možné služby ako napríklad predplatená antispam ochrana, služby internetových providerov, carepacky.
Služba sa zavedie cez nový nákupný doklad, ktorého hlavičku vyplníme ako v príklade (pozrite Zavedenie nákupného (nadobúdacieho) dokladu do evidenci [1]). Po vyplnení hlavičky dokladu vypĺňame Položky nákupného dokladu, kde pri voľbe typu treba zvoliť Nákup služby, vyplniť potrebné údaje ako názov služby, cena, DPH.
Po uložení údajov v Priradení služby, zvolíme dĺžku trvania služby a priradíme ju k danému zariadeniu. Týmto je služba zavedená.
V SW a HW evidencií zavádzame služby a nastavujeme ich dátum vypršania. Upozornenie o vypršaní príde pridelenému technikovi na mail vo forme poruchy. Pre vybrané služby t.j. antivírusové služby a internetové domény sú preddefinované formuláre v CM v Admin zóne -> Zákazníci.
Zoznam evidovaných služieb v SW&HW audite skontrolujeme v hornom menu Služby.
Pre vybrané služby ako je antivírusová ochrana a domény sú v CM zavedené už preddefinované formuláre v Admin zóne - > Zákazníci - > konkrétny zákazník
Odkazy
[1] https://customermonitor.sk/ako-funguje-cm/softverovy-audit-zoznamy-softveru/evidencia-zakupeneho-sw/zavedenie-nakupneho-nadobud
[2] https://customermonitor.sk/sites/default/files/image305.png
[3] https://customermonitor.sk/sites/default/files/image307.png
[4] https://customermonitor.sk/sites/default/files/image309.png
[5] https://customermonitor.sk/sites/default/files/image311.png
[6] https://customermonitor.sk/sites/default/files/sluzby.png