Archív zmien CM 2006-2011

10.11.2011 - CUSTOMER MONITOR - nová verzia 2.5 (kompletný zoznam zmien ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Prehľad generačných zlepšení:
  • C-Monitor klient pre Linux/FreeBSD OS
  • C-Desk zadávanie požiadaviek a diskusných príspevkov cez webformulár a email (bez prihlásenia sa do Servera CM)
  • úvodná obrazovka s prehľadom požiadaviek a porúch
  • nový inštalátor C-Monitor (WIN) klienta a nový typ bezzásahovej inštalácie
  • nový modul Sledovanie spotrebného materiálu.
  • Z ďalších zlepšení vyberáme:
  • doplnenie sledovania záťaže disku v Online informáciach aj Watchoch
  • histogramy záťaže počítačov
  • hodnotenie (známkovanie) práce Operátora od zákazníka (aj bez prihlásenia do CM-Servera)
  • vytvorenie pracovných skupín na základe hierarchie Nadriadený - Podriadený
  • doplnenie chýbajúceho zálohovania otvorených súborov na WIN x64
  • zálohovanie na sieťové zariadenie s ľubovoľným kontom bez nutnosti existencie daného konta na počítači, kde zálohovanie prebieha.

28.12.2010 - Priebežná aktualizácia dizajnu web rozhrania na serveri http://cm.seal.sk

  • Upgrade z dôvodu zjednodušenia ďalšieho vývoja, nie je k nemu vydaný samostatný pdf dokument ani aktualizácia manuálov. Hlavnou zmenou je nová grafická úprava web-rozhrania pri dočasnom zachovaní pôvodného rozloženia menu. Funkcionálne zmeny sú pre Vás minimálne.
  • Firmy, ktoré majú k hlavnému serveru vlastnú http adresu, majú možnosť si upraviť prihlasovaciu obrazovku s novými grafickými prvkami pod správcovským kontom v Admin. zona -> Moj.profil. -> záložka Prihlasovacia obrazovka.

 

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 22.9.2010 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Upgrade Helpdesku C-Desk s obchodnou agendou aktualizovaný manuál k C-Desk s obchodnou agendou
  • Vzdialené nastavovanie Watches zo Servera CM v a-verzii a rozšírenie konfigurácie
  • Vaša https adresa aj bez vlastného servera, https://cm.vasa-firma.xx
  • Noví sprievodcovia pre vytvorenie nového zákazníka a inštaláciu C-Monitor klienta
  • Zlepšená podpora pre WIN7, VISTA, WIN2008
  • Monitoring teploty CPU, otáčok ventilátorov, napätí v vnútra počítača (Hardware monitoring)

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 20.11.2009 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Monitoring internetového prenosu na počítačoch a sieťach
  • Zjednodušená topológia siete v rámci HW evidencie
  • Vzdialený pristup na počítače cez program TeamViewer
  • Zálohovanie údajov v nových Windows OS (WIN Server 2008, VISTA, WIN7) prostredníctvom vstavaného Windows Backup-u
  • Pravidelné úlohy - pripomínanie pravidelnej úržby pre technikov
  • Nové funkcie k udržiavaniu stavu PC ovládateľné priamo zo Servera CM (ovládanie služieb, načítanie Eventlogu, ukončenie procesu)
  • Zastupovanie operátora v prípade dovolenky
  • Podpora pre monitoring Linux serverov z C-Monitor klienta
  • Rozšírenie monitoringu HW stavu serverov o značku Fujitsu
  • Nové doplnené manuály

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 18.11.2008

  • SW audit & HW evidencia
  • Monitoring HW serverov HP, DELL
  • Monitoring prostredia - úplná podpora Poseidon 326x, zjednodušená konfigurácia
  • Podpora zálohovania VMWARE virtuálnych inštancií pomocou VCB (consolidated backup)
  • Online informácie (CPU, RAM, NET pre každé PC v CM za posledných 48hod) sú zobrazované už aj v grafoch
  • Vzdialena instalcia C-Monitor klienta v doménovom prostredí

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 10.4.2008 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • C-Backup - rozšírenie o zálohovanie uzamknutých súborov, v znakovej sade UNICODE, podporou dlhých ciest, sprehľadnené ovládanie pre používateľa.
  • C-Image - nová verzia, rozdielové zálohy, ochrana heslom výstupného súboru s image disku alebo partície.
  • Vzdialené inštalácie programov a vzdialené spúšťanie skriptov.
  • Podpora 64bit systémov.
  • Notifikácia výpadkov spojení Server CM - klient C-Monitor.
  • Doplnené Vzdialené reštartovanie, vypnutie PC.
  • Doplnené Watches o sledovanie záťaže CPU, sieťových adaptérov a možnosť pozdržania oznámenia chybného stavu.
  • Skrátenie reakčných časov C-Monitora na príkazy zo Servera CM.
  • Rozšírenie evidencie konfigurácii o nové programy.

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 23.10.2007 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Vzdialená správa - prístup na plochu PC prostredníctvom NTRsupport
  • Zákazkový systém v Customer Desk
  • CHAT vo Watches - sekvenčné testy cez SSH, Telnet
  • Nové manuály na www.customermonitor.sk/help - k dispozícii sú pre: Watches, Vzdialený prístup, Zákazkový systém v C-Desk.
  • Nová zóna Online informácie - základné informácie o PC v reálnom čase
  • Watches - Notifikácia cez SMS, Potvrdzovanie, uzatváranie porúch, podklady pre SLA zmluvy
  • C-Desk - pridanie podpory Active Directory pre Easyclick a filtrácia zobrazenia požiadaviek od iných používateľov
  • C-Permission Explorer - zlepšenia pri tvorbe grafických prehľadov prístupových práv
  • C-Monitor - úprava používania hesla v C-Monitor do vzťahu s administrátorskými právami,pridanénásilné ukončenie visenie úloh, ...

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 20.6.2007 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Server CM začal s klientom C-Monitor komunikovať online
  • Údaje z Watech (online monitoringu) sú už prístupné na internete - na Serveri CM
  • Vytváranie obrazov diskov online, bez nutnosti prerušiť prácu
  • Rozšírenie Customer Desk na celú firmu, technik sa zmenil na operátora, pomenovania pozície operátora
  • Komunikačné služby POP3, SMTP sú poskytované už priamo zo Servera CM
  • Prvé aplikácie využitia SNMP - Poseidon zariadenia pre Monitoring prostredia
  • CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 20.6.2007

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 8.1.2007 (kompletný zoznam ikona_pdf_mala_noref.png)

  • Zavedenie prvej verzie online monitoringu (Watches), zatiaľ autonómne na úrovni klientského softvéru C-Monitor
  • Priebežné rozšírenia rozsahu spracovávaných údajov v zónach
  • Priebežné rozšírenia vyhodnocovaných porúch
  • Zlepšenia na klientskom softvéri C-Monitor ako napríklad sledovanie zaťaženie počítača s rozdelením na jednotlivé procesy
  • Ergonomické zjednodušenia a sprehľadnenia 
  • Menej krokov pri zavedení nového zákazníka (automatické vytvorenie Easyclick konta)
  • Sprehľadnenie výstupu o nainštalovanom SW a updatoch v zónach
  • Zjednodušenie inštalácie klientského SW o automatické nastavenie štandardných úloh

CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 22.9.2006

  • Zavedenie zadávania servisnej požiadavky do C-Desk cez Easyclick s automatickou autentifikáciou
  • Schvaľovacie postupy k Ponukám v C-Desk s prehľadom schválených ponúk
  • Nahradenie C-Schedulera konzolou C-MonitorConsole v klientskom softvéri C-Monitor
Documents: 
PDF icon Novinky_CustomerMonitor_111110.pdfPDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 22.9.2010PDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 20.11.2009PDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 10.4.2008PDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 23.10.2007PDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 20.6.2007PDF icon CUSTOMER MONITOR - zlepšenia a doplnky k 8.1.2007