Veľký upgrade na novú verziu CM 2.7
Významné nové funkcie
- Nový kalendár CDESK - nová, prehľadnejšia verzia kalendára s novými funkciami
- Synchronizácia s MS Exchange - synchronizácia CDESK kalendára s MS Exchange (Outlookom)
- EventAnalyser - utilita pre vyčítavanie a jednoduchá analýza udalostí na WINDOWS OS
- Sumárny report zo servisu s CM - prehľadný report odzrkadľujúci kvalitu servisu realizovaného s CM
Nové funkcie
> CUSTOMER MONITOR (server) - nové funkcie
-
Monitorovacie funkcie pre terminálové servery - doplnené Online informácie a hlásenia z Watches o procesoch, ktoré najviac vyťažujú RAM, CPU s rozdelením na konkrétnych používateľov.
-
Pripájanie sa k počítačom s nainštalovaným TeamViewer 8,9 - rozšírenie o aktuálne verzie, ktoré dosiaľ neboli rozpoznané a TeamviewerQS sa nemohol spustiť. Tj. aktuálne funguje vzdialené pripojenie na počítač cez CM server, kde už je bežiaci TeamViewer verzií 6,7,8,9.
-
Časové obmedzenie počítania prenesených údajov v Internet bandwith monitoringu - vylúčenie časov, v ktorých sa monitoring internetových prenosov nemá vyhodnocovať.
> CDESK - nové funkcie.
- Plánovanie s alokáciou termínov - priradenie konkrétneho časového intervalu k riešeniu požiadavky, potvrdzovanie alokovaných termínov so zákazníkom.
- Nástenka s ponukami a oznamami v úvodnom prehľade - nový priestor pre oznamy operátorom v úvodnom prehľade.
- Zákaznícke konto ako riešiteľ - nová voľba Riešiteľ CDESK požiadaviek k Zákazníckemu kontu pridá viaceré funkcie operátora.
- Kontakty - nová samostatná evidencia kontaktov k spoločnostiam.
- Zakrývanie plnení pred zákazníkom - prostredníctvom skrytej fakturačnej položky
- Voliteľné filtre v zozname požiadaviek - možnosť zadefinovať si vlastné filtre a následne ich vyzdieľať ostatným operátorom.
- Označenie požiadaviek čakajúcich na odozvu ikonkami – nástroj na skrátenie doby odozvy a zvýšenie kvality vašich služieb.
- Prednostný výpis požiadaviek - sprehľadnenie výpisu podľa časovej dôležitosti.
- Nové zapnuteľné stavy k požiadavkám a merané časy v zmysle ITIL
- Nové funkcie do diskusie - html podpora, podpisy, zjednodušený formát.
- Voliteľní príjemcovia diskusných príspevkov - príjemcovia diskusných príspevkov sú už vždy zobrazení, je ich možné rýchlo upravovať a pridávať ďalších lubovoľných príjemcov do diskusie.
- Zlepšené filtrovanie a vyhľadávanie v zozname plnení - fitrovanie podľa typu, oblasti služby požiadavky a umiestnenia počítača.
- Zrýchlené vytvorenie zákazníka, partnera - pohodlnejšie a rýchlejšie pridávanie nových zákazníkov, partnerov a k nim kontaktov.
- Voliteľná autorizácia nadriadeným pre Easyclick požiadavky - každú jednu novú požiadavku ešte pred jej uložením do CDESK autorizuje osoba s platným prístupom do CDESK portálu.
- Internet bandwith monitor pre x64 systémy WIN XP, VISTA, 7, 2008. (Windows 8, 2012 bude čoskoro). S aktuálnym updatom môžete monitorovať internetové prenosy už aj na 64 bitových systémoch.
- VMware ESX plugin Host health status - nový spôsob kontroly zdravia HW serverov
-
Nové Watches šablóny pre malé NAS - Tieto šablóny vám majú pomôcť monitorovať stav zálohovacích zariadení typu QNAP a Synology.
-
Nová šablóna pre Eaton/MGE UPS - šablóny nájdete v C-MonitorConsole v Sprievodcovi pre pridanie Watches v časti Health of systems, Preddefined health templates.
-
Rozšírenie detekcie ESET antivírových produktov 7. generácie - pridané detailné informácie o stave produktov ESET Endpoint Antivirus 7, Endpoint Security 7 pre Windows v Zóne "Antivírus".
-
Nastavenie času pre vytvorenie požiadavky z pravidelnej úlohy - nastavenie času vytvorenia požiadavky z pravidelnej úlohy
Zmeny a zlepšenia
- Rozloženie údajov vo vnútri požiadavky - Nové rozloženie má za úlohu zjednodušiť orientáciu v požiadavke a roztriediť jednotlivé údaje podľa dôležitosti.
- Zmenený predmet emailovej správy pri notifikácii požiadavky- číslo požiadavky je na konci predmetu správy spolu s novým kódom zákazníka, Skrátené znenia akcii (napríklad zmena = -> ...)
- Zmeny k poznámkam pre riešiteľa(tj. diskusia s vylúčením zákazníka) - Poznámky pre riešiteľa sa presunuli do spodnej časti požiadavky nad diskusiu, poznámka pre riešiteľov sa rovnako zaraďuje do diskusie v chronologickom poradí ako bola zadaná.
-
Zmeny a rozšírenia nastavení v zákazníckom konte - Aktivácia notifikácií bola rozšírená a je v rámci Profilu zákazníckeho konta v záložke Zákazníci
Opravy chýb
-
C-Backup - oprava zálohovania virtuálnych strojov na Hyper-V
V predchádzajúcej verzii C-Backupu v rámci balíčku verzie 2.6.629.3 omylom chýbala programová komponenta pre ovládanie stavu OS virtuálnej mašiny a zálohovanie nebolo úspešné.