Pre vedenie IT spoločnosti
Reporty pre Manažment :
Úvodný prehľad
Počet aktuálnych porúch u zodpovedného pracovníka
Ďalšie reporty pre vedenie sú súčasťou CDESK. Čítať viac
Úvodný prehľad
Úvodný prehľad je voliteľná prvá stránka po prihlásení regulérnym kontom do CM. Nachádza sa v ňom zoznam aktuálne končiacich alebo nedávno zmeškaných C-Desk požiadaviek s názornou grafickou štatistikou k plneniu C-Desk požiadaviek a v spodnej časti sú zobrazené Poruchy CM, aby Operátor bol informovaný o práve vyskytnutých technických problémoch. Je dostupná ako pre Operátorov (zobrazenie nastavuje Správca v Profile Operátora), tak aj pre Zákaznícke kontá (zobrazenie nastavuje Operátor v profile Zákazníckeho konta).
Počet aktuálnych porúch u zodpovedného pracovníka
Pre správne fungovanie spoločnosti je dôležitý dobrý stav zariadení zákazníka ako aj úspešné spúšťanie pravidelne naplánovaných úloh ako sú napríklad zálohovania. Customer Monitor vám ponúka report aktuálnych porúch zodpovedného operátora. Tento report si môžete zobraziť v časti CM IT monitoring -> Manažerské informácie -> Reporty voľbou reportu Poruchy operátorov. Postup vytvorenia reportu porúch operátorov ako aj jeho export do excelu je znázornený na nasledujúcich obrázkoch.