Ako funguje CM

Podpora zákazníkov

+421-2-5465-0242

pošli email >>

Online podpora - chat (vpravo dole)

Inventúra spotrebného materiálu

Inventúru spotrebného materiálu realizuje používateľ k porovnaniu a zisteniu rozdielu počtu kusov spotrebného materiálu prijatého na sklad a počtu kusov vydaného spotrebného materiálu.

V časti Customer Desk -> Sledovanie spotrebného materiálu -> Prijatie, vydanie, inventúra spotrebného materiálu -> kliknutím na tlačidlo "Inventúra" prejdete na nové okno kde si vyplníte aktuálny stav na sklade po jeho prepočítaní a kliknete na tlačidlo "uložiť"

Výsledok inventúry si môžete ako manažér spotrebného materiálu pozrieť v reportoch. Prípadné rozdiely môžu vzniknúť tým že nebol zapísaný výdaj na lokalite alebo na lokalitu dorazilo menej kusov ako bolo poslaných z centrálneho  skladu, alebo naopak a vtedy sa musí spraviť výdaj alebo vrátenie na centrálny sklad.

Inventúra spotrebného materiálu

Obrázok: Inventúra spotrebného materiálu
Obrázky: 
Inventúra spotrebného materiálu