Ako funguje CM

Podpora zákazníkov

+421-2-5465-0242

pošli email >>

Online podpora - chat (vpravo dole)

Nepriame metódy

V tejto časti sa dočítate ako je možné jednoducho a rýchlo zistiť výpadky serverov alebo PC. Informácie o online spojení si môžete zobraziť v časti CM IT monitoring -> Zobrazenia -> Online Informácie. Pomocou horného filtra si vyhľadáte konkrétne zariadenie a hneď po jeho otvorení sa vám zobrazí informácia o UP time počítača tzn. ako dlho je zariadenie zapnuté, pre zobrazenie online spojenia kliknite tlačidlo zobraziť históriu ako je zobrazené na nasledujúcom obrázku. História cez Online Onformácie sa dá zobraziť max. dva dni dozadu.

Vstup do histórie online informácií

Obrázok: Vstup do histórie online informácií

Väčšie výpadky je možné vidieť v grafe, zaznamenávajú sa tu informácie prijaté z PC alebo servera kazdé tri minúty.

Zobrazenie výpadku komunikácie pomocou grafu

Obrázok: Zobrazenie výpadku komunikácie pomocou grafu

Máte možnosť zobrazenie online spojenia a informácií aj v tabuľkovej forme.

Prepnutie na tabuľku

Obrázok: Prepnutie na tabuľku

V tabuľke máte jednoduchý prehľad o tom kedy bola naposledy poslaná informácia o aktuálnom stave zo zariadenia.

Informácie sa tu zaznamenávajú maximálne každé 3 minúty (čo sa dá prepnúť na každých 30sec) kedy musí prísť informácia z počítača o Uptime počítača, vyťažení CPU, pamäte, disku ... Tieto údaje aj s časovou vzorkou sú vidieť v tabuľkovej histórii Online informácií.

Zobrazenie výpadku v onlline spojení

Obrázok: Zobrazenie výpadku v onlline spojení

 

Obrázky: 
Vstup do histórie online informáciíZobrazenie výpadku komunikácie pomocou grafuPrepnutie na tabuľkuZobrazenie výpadku v onlline spojení