Ako funguje CM

Podpora zákazníkov

+421-2-5465-0242

pošli email >>

Online podpora - chat (vpravo dole)

Spôsob kontroly - chyby

Kontrola zálohy na pracovnej stanici

Záznamy zo zálohovania sa neudržujú na pracovnej stanici – v log súbore (\CMonitor\Logs\..)  je výsledok posledného zálohovania. Preto odporúčame stav zálohovania sledovať na CM portáli. Skúsenejší používatelia CM si môžu nájsť C-Monitor konzole v Sent Emails – User and System tasks Results.

Kontrola zálohy na CM portáli

Výsledok zálohovania nájdete na CM Portáli v čast  CM IT monitoring - > Zóny -> Zálohovanie a Image . Pomocou horného filtra zvolíme požadovaný počítač a zvolíme v zónach zálohovanie. V prípade problému môžeme priamo zo stránky otvoriť log súbor o zálohovaní.

Log o stave zálohovania

Obrázok: Log o stave zálohovania

Chyby generované z neúspešných C-Image zálohovaní sa nachádzajú v časti CM IT monitoring -> Upozornenia -> Poruchy. Spolu so zaznamenaním poruchy na CM portáli sa automaticky vygenereju email o neúspešnom zálohovaní, ktorý je poslaný používateľovi aj technikovi priradenému k danej spoločnosti.

Zobrazenie neúspešných záloh v časti Poruchy

Obrázok: Zobrazenie neúspešných záloh v časti Poruchy

 

Obrázky: 
Log o stave zálohovaniaZobrazenie neúspešných záloh v časti Poruchy